czwartek, 13 kwietnia 2017

Historia prawdziwa.


Zmieni艂em struny. Nie stroj膮. 馃槱
M贸wi膮c dok艂adniej, puszczaj膮.
Przypomnia艂a mi si臋 historia sprzed roku.

Historia ta wydarzy艂a si臋 w styczniu.
Znaczy... w po艂owie stycznia.
Znaczy... w pierwszej po艂owie stycznia w艂a艣ciwie.
Dok艂adnie ... 11 stycznia! 馃槂

Kilka dni wcze艣niej - jestem w Guitar Center i kupuj臋 struny. Od lat tam kupuj臋 struny. 馃槉
Przy p艂aceniu s艂ysz臋 od sprzedawcy 偶e  na struny b臋dzie podwy偶ka.
A co tam - m贸wi臋, dawaj jeszcze kilka komplet贸w!

Po kilku dniach - jedziemy do studia S-4 nagrywa膰 singla dla Justynki.
Zmieniam struny. Stroj臋 Pietruch臋 i odstawiam, by przystosowa艂a si臋 do nowych warunk贸w.
Rzucam si臋 w wir pracy. Przygotowanie projektu, Rozstawienie i nagrywanie perkusji.
Nagrywanie basu. Mo偶e komu艣 kaw臋? W ko艅cu przychodzi moja kolej.
Nagrywam.  Po chwili - nie stroj臋... Hm...
Wyci膮gam starannie struny, dokr臋cam mocniej blokady i stroj臋 gitar臋 powt贸rnie. Nagrywam.
Nie stroj臋...
Lekko zirytowany wymieniam struny. Zak艂adam drugi komplet.
Nagrywam - nie stroj臋... No偶 kurwa ma膰 !
 Jestem coraz bardziej zdenerwowany ca艂膮 t膮 sytuacj膮 ... 馃槧
"Dziki" zaczyna si臋 na mnie dziwnie patrze膰. 馃槑 Justynka mnie uspokaja. 馃挀
W b贸lach, ci膮gle koryguj膮c str贸j i trac膮c cenny czas, ko艅cz臋 jako艣 nagrania.
Odsuwam od siebie z艂e my艣li, poniewa偶 mam jeszcze sporo producenckich spraw na g艂owie. ☯️

W domu - po kilku godzinach korygowania stroju jedna ze strun puszcza.
Nie, nie zerwa艂a si臋!
Po prostu do ko艅ca odwin臋艂a si臋 z tulejki! 馃槻
Spr贸bowa艂em z innymi. Ju偶 nie kluczem.
Mocno, p艂ynnym ruchem odci膮gam strun臋 od podstrunnicy...
Struna powolutku ust臋puje, po czym ca艂kowicie puszcza !
A wi臋c tu le偶y pies pogrzebany ! 馃槇
Mimo i偶 mia艂em ch臋膰 natychmiast uda膰 si臋 do sklepu i zareklamowa膰 produkt,
sko艅czy艂o si臋 na machni臋ciu r臋k膮.
Po prostu mam niech臋膰 do wyk艂贸cania si臋 o takie rzeczy...
Mo偶e tak偶e dlatego, 偶e u偶ywam tych strun od ponad 20 lat i nigdy nie mia艂em z nimi problem贸w. (Ernie Ball - Super/Hybrid Slinky)
Sprawa posz艂a w zapomnienie. Do dzisiaj...
Wyci膮gam przypadkowy komplet ze swoich zapas贸w.
Zak艂adam struny, gram i ... NIE STROJ膭 ! 馃槀
Chyba znalaz艂 si臋 ostatni komplet z tamtych zakup贸w. 馃樀




Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz